Parafínový olej Stelon do sauny, 0,5l
Popis
Parafínový olej je netoxický, ekologický produkt, který je ideální pro ochranu saunových lavic a obložení. Parafínový olej chrání povrch dřeva před vlhkostí a usnadňuje údržbu. Vzhledem k tomu, že parafínový olej proniká hluboko do struktury dřeva, zabraňuje pronikání dalších látek do dřeva. Parafínový olej je bezbarvý a ošetření olejem prohlubuje různé odstíny kresby dřeva. Parafínový olej je vhodný pro všechny druhy dřeva; je zvláště dobrý pro tepelně upravené dřevo a černou olši.
Kromě saunových lavic a obložení lze parafínový olej Stelon použít také k ochraně jiných vnitřních dřevěných povrchů, jako je nábytek s dýhovaným povrchem a neošetřené povrchy, jako jsou prkénka. Parafínový olej lze použít i jako masážní olej.
Parafínový olej se snadno používá
Parafínový olej se nanáší na neošetřený povrch dřeva houbou nebo hadříkem, který nepouští vlákna. Před ošetřením olejem by se lavička v sauně měla vyčistit a nechat uschnout. Obarvená a ztmavená lavice by se měla před ošetřením olejem obrousit. Parafínový olej by měl být aplikován za sucha: vlhkost pod 80 % a teplota minimálně 5ºC. Nejlepšího výsledku dosáhnete, když se sauna před ošetřením zahřeje na cca 50ºC.
Ošetření parafínovým olejem by se mělo opakovat, pokud je olej okamžitě absorbován dřevem. Po ošetření setřete přebytečný olej z lavice. Použité houbičky nebo hadříky lze očistit vodou nebo zlikvidovat s běžným domovním odpadem. Použité houby nebo hadříky nejsou samozápalné.
Kapacita: 0,5l
Vydatnost: 8-15 m 2 /l
Shipping information
Prioritou naší společnosti je dodávat zákazníkům zboží nejvyšší kvality v čase, který jim vyhovuje, na místo, které si sami zvolí.
Zboží zasíláme do všech zemí světa, pokud při výběru doručovací adresy nenajdete zemi nebo město, které potřebujete, kontaktujte nás prosím na e-mail [email protected] nebo volejte na kontaktní tel., cena doručení bude vypočítat individuálně.
Doručení je vždy k dispozici.
Informace o doručení:
Příprava objednávky k odeslání trvá 2–3 pracovní dny od přijetí platby na bankovní účet obchodu. Jakmile bude vaše objednávka připravena, bude předána kurýrovi k doručení.
Dodací lhůta:
Doručení obvykle trvá 8–10 pracovních dnů, ale u větších nebo objemných objednávek může dodací lhůta trvat déle.
Upozorňujeme, že objednávky nejsou zpracovávány, odesílány ani doručovány o víkendech nebo státních svátcích.
Maximální doba dodání by neměla přesáhnout 4–6 týdnů.
Dodací lhůta se počítá od okamžiku vyzvednutí a odeslání objednávky z našeho skladu. Jakmile je objednávka odeslána, klient obdrží e-mailové upozornění se všemi informacemi o sledování jeho objednávky. Dodací podmínky se mohou měnit v závislosti na vzdálenosti místa určení.
Doba dodání na webu je přibližná.
Společnost nenese odpovědnost za případné zpoždění dodávky.
Společnost nezodpovídá za přeskupování elektrikářů nebo stavitelů.
NB! Pokud jste svou objednávku neobdrželi ve výše uvedené lhůtě, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Ceny doručení domů
Cena dopravy po celé Evropě se vypočítává podle sazeb stanovených kurýrní službou.
Před doručením zboží Vám kurýr telefonicky sjedná přijatelnou dodací lhůtu (pracovní dny Po-Pá 8:00 - 17:00).
Náklady na doručení nejsou zahrnuty v ceně produktu uvedené v internetovém obchodě.
Cena dopravy bude připočtena k hodnotě nákupního košíku.
Sběr zboží
Při přebírání dodaného zboží prosím zkontrolujte stav zásilky (obalu), ujistěte se, že obal není zdeformovaný nebo poškozený. Pokud máte podezření, že byl balík poškozen nebo zdeformován, nepodepisujte dokumenty balíku a vraťte balík kurýrovi. Pokud je balík v pořádku, podepište fakturu (náložný list) nebo jiný dokument o převzetí zásilky. Podepsaný dokument je dokladem, že Vám bylo doručeno objednané zboží.
Při nákupu produktů delších než 2,4 m si může zákazník zajistit vykládku.
Vrácení zboží
U nás zakoupené zboží se snažíme zabalit. Bohužel někdy může dojít k poškození během přepravy. I když nevíte, jestli je něco poškozeno nebo ne, vždy je dobré si doručený balíček vyfotit na svůj smartphone, budete je potřebovat pro případ, že by došlo k poškození obsahu.
Pokud vidíte známky poškození obalu, proveďte následující kroky:
1. Vyfoťte balík a ujistěte se, že je viditelné poškození.
2. Rozbalte svou objednávku a zkontrolujte, zda nejsou nějaké produkty poškozené, vyfoťte poškozenou položku.
3. Pokud dojde k porušení, informujte nás prosím na e-mailu [email protected]
NB! U všech reklamací poškozeného nebo rozbitého zboží musíte reklamaci uplatnit do jednoho (1) pracovního dne od data doručení. Společnost musí obdržet úplné podrobnosti a popis v písemné podobě s připojenými fotografiemi poškozeného zboží.
Pokud kupující odmítne převzít dodané zboží, které není vadné, musí uhradit náklady na vrácení zboží k nám.
Máte-li jakékoli požadavky nebo připomínky ke službám rozvozu zboží, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky. Vaše přání určitě zvážíme.